fix bar

Missie:

Met hart en ziel werken wij samen met de ouders aan de ontwikkeling van de kinderen tot volwaardige en respectvolle burgers die sociaal, zelfstandig en vol zelfvertrouwen kunnen functioneren in de maatschappij van de toekomst.

Visie:

Vanuit ons christelijk oogpunt, denkend vanuit onze kernwaarden, zien wij ieder kind als een uniek mens, met al zijn/haar talenten op zowel cognitief als op creatief en sociaal vlak. Ons onderwijsaanbod is daarom ook gericht op de brede ontwikkeling. Daarom gaan we samen met het kind op zoek naar zijn/haar talent. We stimuleren en ondersteunen het kind in zijn/haar gehele ontwikkeling, ook kijkend naar toekomstgerichte vaardigheden, waarbij een goede samenwerking met ouders van belang is. Onze school biedt een veilige omgeving waarin een kind, vanuit een doorgaande lijn (van 0 tot 12 jaar) kan uitgroeien tot een volwaardig en respectvol burger.